ESPAI-MÀRQUETING
Tenim una peculiar manera de concebre la construcció d’espais web, espais que facilitin el diàleg entre els que ofereixen i els que busquen, fàcils de mantenir, fàcils d’actualitzar, senzills d’entendre.
El nostre màrqueting no podia ser diferent. Una trajectòria de 30 anys en vendes t’ensenya que els resultats són la conseqüència del còctel d’excel·lència: 80% escoltar el client i 20% de comunicar els conceptes justos i necessaris per a aconseguir el “sí, vull”.
Fa 30 anys no comptàvem amb les eines de comunicació digital, però els principis de l’èxit són els mateixos. El màrqueting clàssic classifica les estratègies per vendre en dos grups, push (empènyer) i pull (atreure). El nou concepte de Inbound marketing es fonamenta en la segona (pull), allunyant-se de la primera (push). En aquest excel·lent article ho explica molt bé.
El espaimarketing és un servei personalitzat, construït a la mesura de les teves necessitats i moment.
Com ho fem?
Els antics marins traçaven Cartes de Navegació abans d’emprendre una llarga travessia, nosaltres en diem el PAC (Pla d’Acció Comercial). Una Full de Ruta que s’indica a on ens dirigim (els objectius), amb quins recursos comptem, com ho farem i el tauler de comandament per verificar i corregir las desviacions que es poden produïr.
Si realment practiquem el còctel d’excel·lència haurem d’ajustar moltes vegades el Pla fins a aconseguir l’òptima velocitat de creuer i créixer en conversions de manera constant.
Atraure visitants> Convertir a interessats i potencials> Convertir en clients> Convertir en prescriptors de la nostra marca.