MÉSQMARKETING
Altre manera d’entendre la comunicació digital
Iniciem aquest espai d’anàlisi i estudi amb caràcter divulgatiu amb la voluntat de compartir les experiències amb eines, tècniques i situacions, amb tot l’après d’errors i encerts.
Resulta evident que el ritme d’evolució de l’univers digital és bastant més accelerat que la capacitat d’assimilació de la gran majoria de persones. Passa com amb el nostre cervell, aprofitem una ínfima part del seu potencial. La manera de corregir en part aquesta situació passa per compartir el que coneixem i hem experimentat.
Deia el infonomista Alfons Cornella que si connectar ordinadors en xarxa multiplica exponencialment la seva capacitat de processar coneixement, encara és més potent connectar xarxes mixtes de cervells i ordinadors.
En la present publicació digital parlarem de màrqueting, d’eines i de la intersecció social entre les dues i anirem més enllà dels instruments per plantejar dubtes, escenaris sobre l’ús que donem o no donem a aquests coneixements.
Lastpass: seguretat i comoditat
És una qüestió evident i bàsica, tant, que resulta inqüestionable: la seguretat de les contrasenyes que emprem. La veritat és que en el dia a dia, el que hauria de ser i la realitat que és dista molt entre si. Cada dia són més les contrasenyes i claus que posem en ús...
Què és un CMS?
CMS significa en anglès "Sistema Gestor de Continguts". Originalment, els primers sistemes de construcció de llocs web no distingien entre el codi de format de pàgina del contingut narratiu de la mateixa, tot estava barrejat, de tal manera que per publicar calia...
Màrketing de guerrilla 3.0
Els principis bàsics del màrqueting són els mateixos per a les grans corporacions com per a les pimes o negoci local, aquests mateixos principis són vàlids en el màrqueting convencional com en el digital. Al cap ia la fi, un Pla de Màrqueting és el full de ruta del...
Comentaris recents